Zuyderwende

Willemstraat 119 6412 AR Heerlen
045-7820555

Waardering van Zuyderwende - Heerlen op 12 mei 2020

Verslavingen

De werkwijze van het behandelteam is uitermate doeltreffend. De multidisciplinaire aanpak zorgt niet alleen voor inzicht in de ziekte verslaving, maar tevens wordt de onderliggende problematiek aangepakt. Deze plek heeft mijn leven gered en ervoor gezorgd dat mijn systeem en ik inzicht hebben gekregen in mijn ziekte en waar we aan kunnen werken om onze relatie meer diepgang te geven. Ze hebben me een programma gegeven en in contact gebracht met lotgenoten die nu samen met mijn systeem de steunpilaren vormen voor mijn herstel. Ik ben super dankbaar en hoop dat de nog lijdende verslaafde hier vindt, wat ik hier ook gevonden heb en kan gaan genieten van een leven zonder drugs/alcohol. Herstel is zo veel mooier dan gebruik!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zuyderwende? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.