Waardering van Zuyderwende - Heerlen op 12 januari 2021

9.7
  • Verslavingen

Ik ben erg tevreden over mijn behandeling bij Zuyderwende. Er is voor iedereen een persoonlijke aanpak, en dat merk je echt binnen de groep. Het is erg fijn om samen met de behandelaar doelen op te stellen wat je in de behandeling wil behalen en hoe je die gaat behalen. En mocht je ergens mee zitten is hier altijd ruimte voor om het te bespreken, en hierover suggesties te krijgen die erg waardevol zijn. De suggesties van de groep en de behandelaren zijn erg goed omdat zei er vaak van een andere kant naar kijken. het is ook erg fijn dat er individuele gesprekken zijn en groepstherapie met verschillende behandelaren omdat groepsgenoten en elke behandelaar een eigen kijk heeft en je zo ook leert om je bij verschillende soorten mensen uit te spreken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zuyderwende? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.