A&S Zorg

Wijkverpleging

Kronenburgsingel 515 6831 GM Arnhem

55 resultaten voor je selectie:

3 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben heel tevreden over de zorg die van A&S zorg krijg, de medewerkers doen hun best om mii zoveel mogelijk te helpen met mijn beperking.

18 april 2022 - Geplaatst door de redactie

Erg tevreden met de begeleiding die ontvangen wordt. Er wordt aandachtig naar me geluisterd.

8.6
15 april 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik heb vertrouwen in de zorg die ik krijg. Zij gaan goed om met mijn problematiek.

8.4
3 december 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: in weer en wind' ;ze doen het toch steeds maar weer........; Kan beter: meer met het hart werken

5.4
2 december 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Ze maken het huis goed schoon en komen optijd; Kan beter: Ik wil andere mensen dat mij schoonmaken.

8.4
2 december 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: ze maken het huis heel goed schoon en ze helpen me met schoonmaken; Kan beter: Als er 1 persoon komt alleen om mij schoon te maken inplaats van meerdere personen

6.7
2 december 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: dat ze schoonmaken en mij helpen; Kan beter: Als mensen me beter begrijpen.

7.1
2 december 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: niets; Kan beter: Meer medewerkers dat voldoende aandacht aan mij besteet.

3.1
2 december 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: ze helpen ons altijd uit en halen onze medicijnen en boodsschappen altijd op; Kan beter: niks

9.7
2 december 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: ze helpen ons altijd uit met alle problemen; Kan beter: het gaat goed ze gaan altijd naar de supermarkt voor ons als wij zelf niet kunnen ze halen onze medicijnen altijd op voor ons.

9.6
30 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Aan de rust en aandacht die ik krijg; Kan beter: Op het ogenblik ga ik goed met de zorgverlening om

Gaat goed: Lieve, betrokken dames; Kan beter: N.v.t

9.1
26 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: dat ze het huis schoonmaken en elke keer dezelfde persoon komt; Kan beter: dat ze meer rekening houden met mijn gezondheid.

8.7
26 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: we gaan lopen we zitten te sporten we houden ons altijd bezig. Ze luisteren naar je problemen ik vind het heel fijn hier.; Kan beter: alles gaat goed ik kom niks te kort en ze helpen mij...

9.8
26 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Ze zijn vriendelijk en behulpzaam; Kan beter: Meer tijd nemen voor de verzorging

18 april 2021 - Geplaatst door de redactie

Ik krijg structureel de zorg die ik nodig heb waardoor mijn leven draagbaarder is

9.4
9 april 2021 - Geplaatst door de redactie

De zorgverlener helpt mij heel goed bij het vertalen. De zorgverlener komt ruim op tijd en houd zich aan de afspraken

4 maart 2021 - Geplaatst door de redactie

Ze zijn super aardig en ze hebben ervaring in zijn werk، We zijn van mening dat we één familie zijn

28 januari 2021 - Geplaatst door de redactie

Zorgverlener voor PV is bewust bekwaam. Lieve zorgzame jongeman. Ik ben zeer tevreden over hem. Zorgverleners op dagbesteding zijn erg zorgzaam en hebben veel aandacht voor mij. Zij bereiden leuke...

7.9