Aafje Thuiszorg Rotterdam

Wijkverpleging

Sigrid Undsetweg 222 3069 BV Rotterdam
Deze locatie is onderdeel van Aafje

Waardering van Aafje Thuiszorg Rotterdam - Rotterdam op 11 maart 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Overige aandoeningen

De medewerkers komen redelijk op tijd. Het komt wel eens voor dat andere cliënten meer tijd vragen of dat er een cliënt tussen uit valt. Hierdoor komen ze later of vroeger en dat vind ik niet vervelend. Ze helpen mij met mijn medicijnen. Ik vind ze niet deskundig. Inhoudelijk heb ik wel eens vragen gesteld over de medicijnen, maar daar kreeg ik niet rechtstreeks een antwoord op. Ze namen wel de moeite om het even in de laptop op te zoeken. Sommigen vind ik alert, omdat ik bij hen belangstelling merk. Ik krijg zorg van ongeveer vijftien verschillende medewerkers. Dat vind ik niet onplezierig, omdat ik het ook wel leuk vind om een praatje te maken en niet iedere medewerker heeft daar behoefte aan of heeft de tijd hiervoor.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Aafje Thuiszorg Rotterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.