Actief Zorg, Team Tilburg-Centrum

Wijkverpleging

Brugstraat 10 5042 SB Tilburg
Deze locatie is onderdeel van Actief Zorg

Waardering van Actief Zorg, Team Tilburg-Centrum - Tilburg op 22 mei 2018 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Aandoeningen bij de man - overig

Er komen veel verschillende mensen van de thuiszorg. Dat vind ik niet prettig, de ene werkt beter dan de ander. Er komt elke keer een ander, de zorg die ik krijg is op die manier nooit hetzelfde. Ze weten wel precies welke zorg ik nodig heb, dat gaat buitengewoon goed. Het contact met elkaar gaat op een normale manier. Het voelt niet als een vreemde. Het is net alsof het familie is. Ondanks dat ik veel verschillende medewerkers krijg, is het contact altijd hetzelfde. Dat vind ik heel fijn. Ik ben blij dat de hulp goed is, omdat ik ze nu eenmaal nodig heb. Ze houden alles in de gaten. Ze vragen regelmatig hoe het met me gaat. Dit wordt in het boek opgeschreven en dat vind ik wel fijn. Zo weet de volgende collega wat er gaande is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Actief Zorg, Team Tilburg-Centrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.