ActiVite, Thuiszorg Alphen aan den Rijn

Wijkverpleging

Simon Smitweg 8 2353 GA Leiderdorp
Deze locatie is onderdeel van ActiVite Thuiszorg

Waardering van ActiVite, Thuiszorg Alphen aan den Rijn - Leiderdorp op 2 januari 2019 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

De medewerkers komen over het algemeen op tijd. Er zit weleens een kleine speling tussen, maar dat vind ik niet erg. De medewerkers zijn allemaal aardig tegen mijn vrouw, ze zijn erg betrokken. Mijn vrouw wordt geholpen met het opstaan en naar bed brengen. Ik vind dat de medewerkers heel bekwaam zijn en zeker verstand van zaken hebben. Er wordt goed op mijn vrouw gelet en er wordt tijdig hulp ingeschakeld als dit nodig is. Op alle afgesproken tijden komt er iemand en ik ken ze bijna allemaal.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ActiVite, Thuiszorg Alphen aan den Rijn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.