ActiVite, Thuiszorg Kaag en Braasem / Nieuwkoop / Amstelveen

Wijkverpleging

Simon Smitweg 8 2353 GA Leiderdorp
Deze locatie is onderdeel van ActiVite Thuiszorg

Waardering van ActiVite, Thuiszorg Kaag en Braasem / Nieuwkoop / Amstelveen - Leiderdorp op 2 januari 2019 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

De afspraken gaan meestal goed, maar af en toe vergeten ze het een keertje of komen ze te laat, maar dat gebeurt sporadisch. De omgang gaat meestal wel goed. Ze komen twee keer per week naar mijn moeder toe om haar te wassen en dat gaat prima. Ze zijn opmerkzaam. Als er iets is, dan letten ze daarop. Ze geven het door en als het nodig is, dan nemen ze contact op met de dokter. De medewerkers wisselen wel, maar meestal zijn het dezelfde. We hebben vaste die veel komen, maar tijdens de vakantieperiodes komt er af en toe een nieuwe. Over het algemeen vindt mijn moeder dat niet zo erg, maar af en toe wisselt het voor haar wel teveel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ActiVite, Thuiszorg Kaag en Braasem / Nieuwkoop / Amstelveen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.