Alertzorg

Wijkverpleging

uit 77 waarderingen

88 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
1 augustus 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Over de gehele zorg ben ik erg tevreden. Kan beter: Beter schoonmaken na het douchen.

9.7
27 juli 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: geen nummertje maar echt persoonlijk, aandacht en voel me veilig en geborgen bij ze Kan beter: planning

27 juli 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: bent absoluut geen nummertje maar zeer persoonlijk en discreet Kan beter: de planning maar weet dat het een erg lastige is na al die covid problematiek

25 juli 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Zorg en aandacht Kan beter: Geen aanmerkingen

9.6
21 juli 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Erg persoonlijk ingesteld, men houdt echt rekening met mijn wensen Kan beter: administratieve rompslomp en toestanden met de verzekering

9.7

Gaat goed: Het geduld van de verzorgsters Kan beter: Weet niet

9.3
20 juli 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Aandacht en behulpzaamheid van de verzorgenden

9.1
20 juli 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Empathie,vriendelijke medewerkers met dossierkennis en verrichten de te nemen handelingen bekwaam. Ze houden ook praktisch bij hoe het met mij gaat, ik kan merken dat er overdracht is...

20 juli 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: zorgvuldigheid, betrouwbaarheid, goed contact Kan beter: het is allemaal uitstekend geregeld, dus ik heb geen idee wat beter kan

9.8
30 juni 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: vast team die op tijd komen Kan beter: altijd alles echt op dezelfde plaats terugzetten.

8.9
29 juni 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Vriendelijke en aardige Bejegening, ze zijn ook meelevend.

9.9
1 april 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben erg tevreden met de zorg die ze leveren. Een klein team met aardig personeel, vaak op tijd en als ze uitgelopen zijn en daardoor later komen (wat kan gebeuren) laten ze het altijd via een...

17 november 2021 - Geplaatst door de redactie

Mijn moeder heeft prima zorg gekregen. Zorgverleners zijn adequaat en ondernemen stappen na hun observatie. Bijv. wat betreft wonden . Ze hielden rekening met de wensen van mijn moeder. Over het...

9.3
26 oktober 2021 - Geplaatst door de redactie

Fijne bejegening. Organisatie denkt mee in de mogelijkheden die er zijn. Laagdrempelig. Zetten waar mogelijk net dat stapje extra. Denken heel fijn mee met mantelzorg

9.9
18 oktober 2021 - Geplaatst door de redactie

Fijn klein team met veel geduld voor cliënt en zeer bekwamen personeel