Allerzorg Wijkverpleging Duin- en Bollenstreek

Wijkverpleging

Nassaustraat 156 2161 RX Lisse
Deze locatie is onderdeel van Allerzorg

Waardering van Allerzorg Wijkverpleging Duin- en Bollenstreek - Lisse op 6 april 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Na een operatie wordt mijn dochter elke ochtend geholpen met het douchen, een beetje met het aankleden en het verzorgen van de stoma. De afspraken lopen goed en wij zijn zeer tevreden. Ik heb er begrip voor als het druk is en de medewerker iets later komt. Dat maakt niet uit. De medewerker let goed op met de wonden en verzorgt mijn dochter prima. Als er iets is, dan zeggen ze dat ook. Het team bestaat uit verschillende medewerkers, maar dat wisselt niet vaak. Dat kan voorkomen, we zijn niet de enige die geholpen moet worden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Allerzorg Wijkverpleging Duin- en Bollenstreek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.