Allerzorg Wijkverpleging Noordoostpolder

Wijkverpleging

Randweg 25 8304 AS Emmeloord
Deze locatie is onderdeel van Allerzorg

Waardering van Allerzorg Wijkverpleging Noordoostpolder - Emmeloord op 6 april 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ze komen altijd op tijd, ze zijn heel gezellig, vriendelijk en ze vragen altijd of ze nog iets kunnen doen. Ik heb hartstikke goede hulp. Als ik vragen stel dan kunnen ze die goed beantwoorden. Ik ben vergeetachtig geworden door mijn suiker en ze schrijven daarom dingen ook voor mij op. Als ik 's nacht niet goed word kan ik altijd bellen, maar ook overdag zijn ze bereikbaar. Ik ben alleen dus als er wat is kan ik altijd bellen. Ik heb altijd dezelfde medewerkers en dat vind ik gezellig, zo leer je elkaar kennen. Ze zijn nooit haastig en we maken altijd even een praatje. Ze verdienen een goed cijfer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Allerzorg Wijkverpleging Noordoostpolder? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.