Allerzorg Wondzorg & Dermatologie Haaglanden

Wijkverpleging

Zuidlarenstraat 57 2545 VP Den Haag
Deze locatie is onderdeel van Allerzorg

Waardering van Allerzorg Wondzorg & Dermatologie Haaglanden - Den Haag op 7 april 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Overige aandoeningen

Het tijdstip van zorgverlening ligt tussen half elf en half twaalf en dat vind ik prima. Als ik ergens naar toe moet, dan is het makkelijk om het tijdstip te wijzigen. De medewerkers vind ik goed met mij omgaan. Ik vind ze empathisch, geduldig, betrokken, zorgvuldig en het belangrijkste is dat ze goed zijn in de wondzorg. Ze luisteren naar mijn wensen. Ze hielden er bijvoorbeeld rekening mee dat bij mij het tempo wat lager lag toen ik net uit het ziekenhuis kwam. Ik vind de medewerkers deskundig. Ze hebben allemaal ervaring opgedaan in het ziekenhuis en ervoor gekozen om wondzorg te doen. Bovendien vinden ze hun werk allemaal heel leuk en dat maakt het voor mij als patiënt ook prettiger. Ik vind ze alert. Ze nemen indien nodig even contact op met de poli. De zorg wordt verleend door een vast team van ongeveer vijf verschillende medewerkers. Dat vind ik prima, want ze zijn goed op de hoogte van wat mijn klachten zijn en de zorg die ik nodig heb.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Allerzorg Wondzorg & Dermatologie Haaglanden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.