Attenza, palliatieve/terminale zorg thuis

Wijkverpleging

Zuideinde 69 2991 LJ Barendrecht

58 resultaten voor je selectie:

27 september 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Van A tot Z zijn wij tevreden over de inzet van Attenza. Door de inzet van Attenza kon ik weer de dochter van mijn moeder zijn in plaats van mantelzorger.

24 september 2021 - Goedgekeurd door de redactie

We zijn super tevreden geweest met de inzet van Attenza. Het had niet beter uitgevoerd kunnen worden.

24 september 2021 - Goedgekeurd door de redactie

We hebben Attenza ingezet voor de zorg van onze vader, naast de fysieke zorg die de zorgverleners uitstekend hebben geboden, hebben we ook voldoende steun van ze gekregen.

22 juli 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Zorgverleners waren erg begripvol en we hebben uitstekende hulp gehad van deze dames

13 juli 2021 - Goedgekeurd door de redactie

De zorgverlening was helaas van korte duur (10 dagen), echter had ik voor mijn moeder geen betere zorg kunnen verlangen. De zorgverleners waren top!

9 juli 2021 - Goedgekeurd door de redactie

We hebben Attenza ingeschakeld voor de zorg van onze moeder en grootmoeder. Op een klein planningsprobleempje na heeft onze moeder prima zorg gehad van ze.

8.7
23 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Wegens een aandoening in de keel kreeg onze moeder zorg van Attenza. De medewerkers die mijn moeder geholpen hebben, hebben fantastisch werk geleverd en wij kunnen niet anders dan positief zijn over...

16 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Attenza heeft de nachtzorg geleverd voor onze vader. Ondanks dat hij in het begin heel erg moest wennen om zich te laten verzorgen hebben de zorgverleners de zorg met veel gevoel en passie uitgevoerd.

9.6
9 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Attenza heeft prima 24 uurs zorg geboden en 3 zorgverleners ingezet die elkaar om beurten afwisselden.

7.8
4 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Attenza heeft ongeveer zorgverleners ingezet voor onze moeder. Wij hebben het als zeer prettig ervaren en zijn dan ook zeer tevreden

10 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Wij vonden het in het begin heel moeilijk dat de zorgverleners bij ons thuis kwam wonen om de 24 uurs zorg te bieden. Achteraf viel dit erg mee, en hebben we het als zeer plezierig ervaren. Er was 1...

8 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Wij zijn erg tevreden geweest over de dames die Attenza heeft ingezet. Omdat we dezelfde afkomst hadden was de klik ook erg goed.

29 december 2020 - Goedgekeurd door de redactie

De medewerkers van Attenza hebben 7 maanden voor mijn moeder gezorgd. Omdat het 24 uurs zorg betreft is de klik erg belangrijk met de medewerkers. Gelukkig hadden wij met 3 van de 4 medewerkers een...

9.6
20 november 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Wij hebben 2 medewerkers van Attenza over de vloer gehad, beide medewerkers waren erg zorgzaam en mijn moeder heeft genoten van hun aanwezigheid.

9.8
19 november 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Wij waren verbaasd over de snelheid waarop Attenza kon handelen in onze situatie. De zorg voor onze vader is zeer goed uitgevoerd en we geven attenza een dikke 10

9.4
14 oktober 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Wij kunnen eigenlijk alleen maar positief zijn over de manier waarop de zorgverleners onze echtgenote en moeder hebben verzorgd

9.7
13 oktober 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Attenza was ingezet om de nachtzorg uit te voeren voor onze moeder. De kennis van de medewerkers was ruim voldoende.

23 september 2020 - Goedgekeurd door de redactie

4 maanden voor mijn moeder gezorgd te hebben vonden we het tijd om hulp in te schakelen bij Attenza. De zorg is van korte duur geweest, maar we zijn erg blij geweest met de inzet van deze medewerker

21 september 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Een zorgverlener die bij je in komt wonen is natuurlijk altijd even wennen, maar Attenza heeft fijne medewerkers ingezet die de zorg van onze oma op zich nam. Wij waren hier heel blij mee

4 september 2020 - Goedgekeurd door de redactie

De eerste medewerker hadden we wat minder positieve ervaringen mee, maar we waren dit snel vergeten toen de tweede medewerker ingevlogen werd

7.3