Buurtzorg Beverwijk 2

Wijkverpleging

uit 53 waarderingen

Informatie over

54 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
1 oktober 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: over alles luisterd oor en medeleven Kan beter: helemaal niks het zijn toppers

1 oktober 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: ik heb veel vertrouwen en waardeer erg wat jullie doen en daarom kan ik zo lang mogelijk zelfstandig thuis blijven wonen Kan beter: het gaat heel goed dus er kan niks beter

1 oktober 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Het complete team wat langskomt, en hoe jullie handelen. Kan beter: geen verbeter punten. zoals het nu gaat is het goed

9.7
29 september 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Dat jullie persoonsgericht zijn, geïntresseerd en jullie doen je werk goed. Kan beter: Ik zou niet weten wat, alles is goed.

29 september 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Altijd tevreden. Kan beter: Weet het niet.

7.8
17 september 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: ik ben gewoon heel tevreden, 100% en jullie uitstraling vond ik bijzonder hoe jullie dit doen jullie gaven mij een hart onder de riem dat ik het goed deed Kan beter: ik zou het niet weten...

8 september 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Jullie schenken aandacht aan ons en altijd belangstelling en vragen hoe het gaat. Goede tips maar niet altijd bruikbaar bij onze levensstijl maar wel fijn dat er meegedacht wordt Kan...

8.4
13 mei 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: ik ben tevreden Kan beter: Ik ben tevreden

10 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Als mantelzorger ben ik heel blij met het betrokken, professionele en vaste team. Er is veel oog en aandacht voor mijn moeder. Er wordt meegedacht en er zijn korte lijntjes mbt communicatie....

9.8
6 mei 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Ik was heel tevreden over de totale verzorging Kan beter: niks, want ik was erg tevreden.

22 april 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: ik vind het fijn dat het niet altijd wisselende personen zijn en ik vind de buurtzorg vriendelijk voor mij Kan beter: het gaat prima

9.3
15 april 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: dat we in een goed land leven waar ik de zorg een tien met een griffel geef Ik vind het fijn dat er naar mij geluisterd wordt en dat ze hun best doen voor mij Kan beter: ik zou het niet...

14 april 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: de aandacht die we kregen vond ik heel erg belangrijk en goed Kan beter: zou ik niet weten

29 maart 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Iedereen doet zijn best en iedereen is behulpzaam. Als ik een vraag had werd deze goed beantwoord. Kan beter: Ik kan niks bedenken wat beter kan.

19 maart 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De aandacht en het goed communiceren met elkaar. Iedereen is op de hoogte wat er gaande is en dat doet mij goed. Kan beter: Het gaat gewoon goed.

8.1
18 maart 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De persoonlijke aandacht en de prettige manier waarop de hulp wordt verleend. De dagelijkse komst van de Buurtzorg is echt een steun! Kan beter: Dat zou ik niet weten!

17 maart 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: aandacht Kan beter: weet ik niet

14 maart 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: ik ben tevreden over de manier van omgaan met mij en de medicatie die gegeven moest worden. Kan beter: het was goed zoals het was

8.4
11 maart 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: over alles Kan beter: zou ik niet weten

2 maart 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: over alles Kan beter: weet ik niet

8.2