Buurtzorg Breda Haagse Beemden

06-20991806
Deze locatie is onderdeel van Stichting Buurtzorg Nederland

43 resultaten voor je selectie:

5 november 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De aandacht en de professionaliteit. Er werd echt gekeken naar wat nodig is ookal zag ik het zelf niet altijd. Kan beter: Het zou fijn zijn als een vaste tijd aangehouden kan worden.

8.3
25 oktober 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Ik ben zeer tevreden over gehele zorg. Kan beter: Ik ben zeer tevreden Over de zorg en heb hier geen op of aanmerkingen over .

8.9
3 oktober 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Mw gaf aan dat ze alle aandacht voor mw hadden . Kan beter: Mw heeft geen op of aanmerkingen hier over .

12 september 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Wondverzorging is heel goed en prettig gegaan. Kan beter: Niets, de zorg is prima ervaren

23 augustus 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Ze behandelen mij als mens en naar mijn normen en waarden. Kan beter: Niets

5 augustus 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Alles. Kan beter: Terug naar oude ziekenfonds. Alleen zorgmedewerkers die allemaal samenwerken

8.4
23 juli 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Gewoon goed. Kan beter: Geen verbetering nodig.

8.8
21 juli 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Het geheel is top. Dhr vindt iedereen even lief. Kan beter: Nvt

21 juli 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De omgang, deskundigheid en bekendheid van de zorgverleners. Kan beter: Niets, niet op manier hoe er bij mij gewerkt wordt. Niets aan te vullen.

20 juli 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Wat een heftige tijd, ze hebben alles uit de kast getrokken om mijn partner zo goed mogelijk met zijn ongeneselijke ziekte te helpen. Wat de zorg van de huisarts niet kon bieden, hebben zij met de...

15 juli 2021 - Goedgekeurd door de redactie

De verpleegkundigen van de Buurtzorg hebben gedurende de week dat ze zorg hebben verleend aan mijn huisgenoot, prima werk verricht en tot volle tevredenheid de zorg van mij overgenomen tot aan het...

9.9
18 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De zorg was professioneel verleend. Ik voelde mij op mijn gemak en serieus genomen worden. Ik werd goed bejegend, ook ondanks de drukte. Ondanks de taalbarriere voelde ik mij toch op mijn...

9.3
26 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Leuk en lief personeel Kan beter: Geen idee

26 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Vriendelijk personeel en genoeg aandacht voor opmerkingen en vragen. Kan beter: Geen idee

8.1
20 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Over het algemeen tevreden. Kan beter: Soms mag het vriendelijker. Rapportages lezen en een goede voorbereiding op het zorgmoment.

6.7
14 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Iedereen is vriendelijk Kan beter: Mw is tevreden, Mw weet niet wat er beter kan.

7.6
9 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie

De hulp was altijd goed. En ze waren altijd rond het tijdstip van de afspraak aanwezig.

10 maart 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De belangstelling voor mij als persoon vind ik heel aangenaam. Kan beter: Wisselende tijden dat men komt zijn lastig voor mij. Ik heb graag vaste tijdsafspraken.

8.6
3 maart 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Ik wordt geholpen bij wat ik nodig heb. Kan beter: Planning gaat moeizaam. Communicatie gaat moeizaam. Voel mij niet altijd gehoord.

6.3
2 maart 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De zorg en vriendelijkheid, het op het gemak laten voelen met toch genante wonden. Kan beter: Communicatie over tijden van bezoek.

9.2