Buurtzorg Castricum

Wijkverpleging

Korte Cieweg 8 1901 DT Castricum
Deze locatie is onderdeel van Stichting Buurtzorg Nederland

22 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
30 juni 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Blij dat fysiotherapeut thuis kwam, hier heeft een buurtzorg medewerker voor gezorgd. Kan beter: geen op of aanmerking

3 juni 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Alles was prettig, we hadden vertrouwen, er werd naar ons geluisterd en in acute situatie werd er gehandeld Kan beter: Beter had niet gekund, verwacht dat de huisarts langs zou komen, is...

1 april 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: geen klachten Kan beter: Lastig omdat de zorgtijd veranderd. Graag zeggen als de zorg na 10 uur is.

28 februari 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: - Tevreden aan de totaliteit. - En ook in de deskundigheid. Kan beter: - Weet dhr. even op het moment niet.

9.9
9 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Kundigheid. Kan beter: Als de zorgverlener een keer laat is dit svp doorgeven.

5 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: - Komen tijdig, Geven de aandacht die nodig is. Kan beter: - Beter afspraken maken.

7.8
18 oktober 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: - De aandacht die wij aan de zorgvrager geven. - Alertheid. Kan beter: - Soms niet op de afgesproken tijd aanwezig. Maar als er een afspraak is waar rekening met de tijd mee gehouden...

11 september 2021 - Geplaatst door de redactie

Ik ben beel tevreden, ik ben met respect en aandacht, 5 weken 2 x per week, geholpen bij het douchen, nadat ik mij nek gebroken had.

9.6
2 september 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: goede en hele lieve verzorging, en ook het laatste contact met de familie is perfect Kan beter: De zorg was perfect, alleen een kleine opmerking. Als client weigert zich te laten wassen,...

9.1
15 december 2020 - Geplaatst door de redactie

We zijn heel tevreden, ik schrijf deze ervaring, namens mijn moeder, die na een lang ziekbed heeft gehad. Ook overleg met kinderen was heel goed. We hebben heel veel vertrouwen in de buurtzorg. De...

30 september 2020 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Dit team is uniek, in de zorg en aandacht. Kan beter: Ik zou het niet weten.

25 september 2020 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Vriendelijkheid. Normaal behandelen. Voor vol aanzien Kan beter: Dhr is blij met onze zorg geweest

7.8
21 augustus 2020 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: We doen het prima. mw gaf ons een 10. Kan beter: Mw had graag vaste tijden gehad, maar begreep dat dat lastig was.

8.1
21 augustus 2020 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Door hulp van de Buurtzorg kan dhr voor zijn echtgenote blijven zorgen, samen met de Buurtzorg! Kan beter: Helemaal tevreden.

9.2
8 mei 2020 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Behandeling op zich, afspraken over tijd, voorbereiding van het bezoek, nazorg goed. Kan beter: Ging goed door tijdafspraak.

8.3
16 april 2020 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Gehele functioneren van het team Kan beter: Dhr is erg tevreden met de geleverde zorg

9.6
2 maart 2020 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Deskundigheid, tijd en aandacht Kan beter: Minder uitzendkrachten, meer vaste gezichten

9.1
26 februari 2020 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Mw is erg tevreden met de zorg die geleverd is. Geen op of aanmerkingen Kan beter: Mw zou een precieze tijd prettig vinden voor het zorgmoment maar begrijpt dat dit eigenlijk niet mogelijk...

8.6

Filters