Buurtzorg Heerhugowaard

Wijkverpleging

uit 40 waarderingen

40 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
8 september 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Over de bejegening, hulp en meedenken. Kan beter: -

9.9
3 augustus 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Dhr vindt het fijn dat we snel komen als er problemen zijn met de drain. Kan beter: Dhr had er in het begin moeite mee dat er collegaś mee kwamen kijken. Dit vond Dhr vermoeied.

1 augustus 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: vaste gezichten en professionele zorgverlening. Kan beter: de zorgtijden weken soms iets af van de afgesproken tijd.

8.9
28 juli 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Mw is erg tevreden over de aandacht en de hulp die ze van ons krijgt Kan beter: Mw is heel tevreden en heeft geen aanmerkingen of tips om de zorg te verbeteren

31 mei 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Goede rapportage waardoor iedere zorgverlener op de hoogte is van de situatie op dat moment Kan beter: geen aanmerkingen, de zorg kwam wel eens eerder of later door de zorg voor andere...

9.4
17 mei 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Dat de zorgverleners tijd namen voor mij. Kan beter: Geen tips

7.8
7 februari 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: IK ben zeer tevreden over de aandacht die ik krijg Kan beter: Mw heeft geen verbeterpunten

1 februari 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Dhr vindt dat hij op een prettige manier is geholpen door iedereen met een luisterend oor. Kan beter: Dhr zou het niet weten

4 januari 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: We doen goed ons werk en er is aandacht voor de client Kan beter: niets

9.7
2 december 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Mw vindt ons vriendelijk en vindt het belangrijk dat er ook tijd is voor persoonlijke aandacht. Kan beter: geen aanmerkingen

13 oktober 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Voor de rest was dhr tevreden over de zorg die hij van ons heeft gekregen. Kan beter: Dhr vond dat hij af en toe te laat ingepland was in de planning en wilde liever vroegere zorg krijgen.

8.1
27 september 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De aandacht die we Mw geven en het luisteren naar Mwś verhaal. Kan beter: geen aanbevelingen

24 september 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De korte lijntjes met de zorgverlening Kan beter: Dhr was zeer tevreden over de zorg. Hij heeft geen verbeterpunten. Iedereen doet zijn best

24 september 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Dhr is erg tevreden over de wijze waarop zorg gegeven wordt. Er is voldoende aandacht. Dhr vindt het prettig dat er genoeg tijd voor hem is en dat hij rustig behandeld wordt Kan beter: Dhr...

10 juni 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Optijd bellen voor de zorgtijd. Kan beter: Gaat harstikke goed.

22 mei 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Hoe wij de cliënt te woord staan en helpen. Ook oog voor de partnerl/mantelzorger. Luisteren goed naar de cliënt en houden rekening met hun wensen. Kan beter: Dhr kan niets bedenken

9.3
6 april 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: de gehele verzorging door Buurtzorg Kan beter: niets

19 maart 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De bejegening Kan beter: Soms kunnen de schoenen strakker worden aangetrokken