Buurtzorg Hoorn Binnenstad

06-30712041
Deze locatie is onderdeel van Stichting Buurtzorg Nederland

49 resultaten voor je selectie:

10 mei 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Zorg en aandacht. Kan beter: geen verbeteringen nodig.

8.6
10 mei 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: lief, menselijk, bekwaam, en gewoon aardig. Kan beter: liefst een vast tijdstip zonder marge van bv 1/2 uur of een uur.

9.8
16 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Fijn op tijd tijdens zorgmomenten Kan beter: Geen idee

9.1
16 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Over alles. Kan beter: Hr vond het jammer dat de zorg stopgezet moest worden.

2 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De zorg was heel goed. Kan beter: niets, alles was prima

27 oktober 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Buurtzorg weet de wegen in de medische wereld dat is erg fijn, een zeer goede ondersteuning , zeer vriendelijk. Kan beter: het is prima , geen verbeterpunten, men. geeft aan de zorg beter...

27 oktober 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: iedereen is vriendelijk en behulpzaam , mijn steun en toeverlaat Kan beter: niks

8 oktober 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Er wordt geluisterd naar mijn wensen. Later zorg op zondag etc. Kan beter: -

9.9
10 juni 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Punctueel. Kan beter: Twijfel in eerste zorgmoment had beter op kantoor gekund. Had meer vertrouwen gegeven. Later is dit vertrouwen wel hersteld.

8.9
23 april 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Persoonlijke aandacht, professioneel, tijd nemen Kan beter: Geen verbeterpunten, zeer tevreden

20 april 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Aandacht Kan beter: Minder verschillende mensen

7.6

Gaat goed: De aandacht en de tijd. Kan beter: -

14 april 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Over alles. Kan beter: men. heeft veel respect voor ons, vind dat we ons werk erg goed doen, en vind dat ons salaris omhoog moet.

14 april 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: alles is perfect, iedereen doet ontzettend zijn best. Kan beter: geen idee

13 april 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Aandacht die er gegeven wordt en medemenselijkheid. Ondersteunend aan de mantelzorger. Direct contact was heel prettig met mantelzorger. Kan beter: Zou mooi zijn als verpleging en...

7.9
12 april 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Benaderingswijze en luisterend oor bieden Kan beter: Gerichtere zorgtijd, maar mw weet dat dit niet altijd reëel is.

9.3
9 april 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Alles is bespreekbaar Kan beter: Alles gaat goed, geen verbeterpunten.

8.9
22 maart 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: de gehele plaatje. het concept van buurtzorg zelf is erg fijn en werkt goed. Kan beter: geen tips.

9.9