Buurtzorg Scherpenzeel

Wijkverpleging

Stationsweg 357 3925 CB Scherpenzeel
Deze locatie is onderdeel van Stichting Buurtzorg Nederland

42 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
8 juni 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: samenwerking onderling, hulp en alles. Kan beter: geen verbeterpunten.

25 april 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: goede zorgen, vriendelijk personeel. Kan beter: geen

8.3
10 maart 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: behulpzaamheid en vriendelijkheid/betrokkenheid Kan beter: geen idee

9.6
21 februari 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: de gezelligheid en de tijd die er aan echtpaar besteed werd. Kan beter: geen

9.7
26 januari 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Zeer bekwame en vakkundige medewerksters, met aandacht en liefde voor de mensen en het vak. Zij gaven meerwaarde aan het leven van mijn vader. Ontlasten familie en mantelzorgers bij de...

11 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Deskundigheid, we zijn heel tevreden. Kan beter: Zorgtijd en opnemen van de teamtelefoon.

9.8
9 juni 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Hartelijkheid, tijd die ze voor mij namen. Ik kan iedereen buurtzorg aanraden. Kan beter: Ik kan niks vinden wat beter kam. Ze nemen de tijd voor je en behandelen je met aandacht en...

27 mei 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Met heel veel liefde en gevoel, geluisterd naar de laatste wensen van mijn echtgenoot. Kan beter: N.V.T

9.9
23 mei 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De aandacht en gezelligheid. Kan beter: Voorraadbeheer beter in de gaten houden.

8.5
30 april 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Globaal gezien is buurtzorg een prima zorgorganisatie. Kan beter: Ik zou het niet weten.

7.8
12 april 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: continuïteit, laagdrempellig, flexibiliteit en persoonlijke benadering Kan beter: Meer openheid over wat er geboden kan worden.

7.8
12 april 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Jullie staan altijd voor mij klaar, ik ben hardstikke tevreden. Één telefoontje en jullie zijner. Kan beter: Ik zou het niet weten.

19 maart 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De zorgverlening was goed aldus mw. Kan beter: -

7.3
19 februari 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: - De aandacht die jullie hebben voor mij en de tips die jullie gaven. - Ik werd door sommige collega's lekker ingesmeerd met body lotion, dat vond ik heel fijn. Kan beter: -Tijdstippen...

8.1
9 december 2020 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Dat de aanvraag van de zorg zo snel geregeld was en gezellig team! Kan beter: Scholing over hoe armkous aan te trekken. Infectiepreventie.

8.5
3 december 2020 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Jullie hielden je aan de afspraken en ik ben heel blij met jullie geweest. Ik heb de zorg als postitief ervaren. Ik kan niets anders. Kan beter: Niks, alles was goed.

2 november 2020 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Totaliteit van zorg, iedereen die kwam was even vriendelijk en hadden een luisterend oor. Kan beter: geen verbeter punten voor de zorg die geleverd is.

29 oktober 2020 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Gerrit is over alles tevreden. Kan beter: Gerrit heeft geen verbeterpunten.

8.1
29 oktober 2020 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De zorg is goed geregeld. Kan beter: -

8.3
20 oktober 2020 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Jullie zijn stuk voor stuk aardig en ik ben blij dat jullie komen. Kan beter: Mw. vind het soms vervelend dat ze moet opschieten als wij er zijn.

Filters

Aandoening