Careaz Thuiszorg - Gemeente Oost Gelre en Winterswijk

Wijkverpleging

Patronaatsstraat 22 7131 CG Lichtenvoorde
Deze locatie is onderdeel van Careaz

Waardering van Careaz Thuiszorg - Gemeente Oost Gelre en Winterswijk - Lichtenvoorde op 8 juni 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Overige aandoeningen

De verzorgers komen tot nu toe alles na wat ze afgesproken hebben. Ze gaan heel goed en zorgvuldig met mij om. Ik vind ze allemaal even vriendelijk en behulpzaam. Ze halen altijd even de krant voor mij uit de brievenbus. Ik vind dat ze voldoende verstand van zaken hebben, met name de begeleider. Met de begeleider kan ik alles bespreken. De verzorgers letten zeker goed op mijn gezondheid. Ik vind dat ze bezorgdheid en medeleven tonen en dat ze mij goed in de gaten houden. Ze zeggen het als ze denken dat ik de huisarts moet bellen en een gesprek moet aanvragen. Dat vind ik heel goed. Ik heb regelmatig dezelfde medewerkers. Ik ken ze nu allemaal. Ik vind dat heel goed geregeld.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careaz Thuiszorg - Gemeente Oost Gelre en Winterswijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.