Careyn Thuiszorg en Wijkverpleging Utrecht Overvecht

Wijkverpleging

Indusdreef 5 3564 GV Utrecht
Deze locatie is onderdeel van Careyn Thuiszorg en Wijkverpleging

Waardering van Careyn Thuiszorg en Wijkverpleging Utrecht Overvecht - Utrecht op 18 december 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

De medewerkers komen altijd de afspraken na. Ik kan netjes met ze overleggen. De dames en heren zijn schappelijk en leuk. Mijn moeder is er heel positief over. De medewerkers spuiten insuline bij mijn moeder. Dat doen ze snel en kundig. Ze maken altijd even een babbeltje met haar en vragen hoe het met haar gaat. De medewerkers wisselden in het begin meer dan nu. Mijn moeder heeft nu vaker dezelfde. Dat is makkelijker en leuker voor haar. We zijn er heel positief over.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn Thuiszorg en Wijkverpleging Utrecht Overvecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.