Careyn Thuiszorg en Wijkverpleging Utrecht Overvecht

Wijkverpleging

Indusdreef 5 3564 GV Utrecht
Deze locatie is onderdeel van Careyn Thuiszorg en Wijkverpleging

Waardering van Careyn Thuiszorg en Wijkverpleging Utrecht Overvecht - Utrecht op 14 december 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Ze komen altijd op de goede tijden. Ze doen hun werk en ondertussen praten we met elkaar. Als ik vraag wie er de volgende dag komt, dan geven ze dat altijd aan mij door. Als ik incontinentiemateriaal nodig heb, dan noteren ze dat, ze bestellen het en ik krijg het dan thuis bezorgd. Zo hebben ze ook zalf voor mij geregeld. Ze letten heel goed op mij. Als er iets niet goed is, dan praat ik met de thuiszorg erover. Ze luisteren dan naar mij. Ik krijg meestal een vaste groep medewerkers en dat vind ik goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn Thuiszorg en Wijkverpleging Utrecht Overvecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.