Cordaan, Wijkteam Volewijck

Wijkverpleging

Asterweg 6 1031 HN Amsterdam
Deze locatie is onderdeel van Cordaan, Zorg in de Wijk

Waardering van Cordaan, Wijkteam Volewijck - Amsterdam op 8 juni 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Overige aandoeningen

De afspraken gaan prima. De verzorgers zijn maar heel even bij mij, maar ze gaan heel goed met mij om. Ik kan goed met ze opschieten. Het hoofd komt één keer in de maand bij mij langs. Zij kijkt het logboek na en vertelt wat over de verzorging. Dat gaat allemaal prima. Er is geen één medewerker die ik niet mag. Met douchen krijg ik vaak dezelfde medewerkers, maar ook weleens een ander. Dat vind ik goed. Met de verzorging van wonden komt steeds dezelfde. Het wassen gaat hartstikke goed. Ze letten wel op mijn wonden als ik geopereerd ben. Als ik vraag of ze even naar mijn rug willen kijken, dan doen ze dat. Dat vind ik hartstikke goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Wijkteam Volewijck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.