Cordaan, Wijkteam Volewijck

Wijkverpleging

Asterweg 6 1031 HN Amsterdam
Deze locatie is onderdeel van Cordaan, Zorg in de Wijk

Waardering van Cordaan, Wijkteam Volewijck - Amsterdam op 8 juni 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Overige aandoeningen

De medewerkers kwamen altijd op tijd. Als ik ergens naar toe moest, dan was het makkelijk om de afspraak eerder te plannen. De omgang met de medewerkers vond ik goed. Ik vond ze heel beleefd en netjes. Ik vond ze ook deskundig. Als ze twijfelden over iets, dan namen ze contact op met de arts. De zorg werd verleend door veel wisselende medewerkers. Dat vond ik niet zo prettig, omdat de zorg om iets intiems ging. Ook moest ik iedere keer alles uitleggen en dat vond ik een beetje lastig. Ik vond de medewerkers alert. Als er iets onduidelijk was, dan werd er overlegd met de arts. Ik vond dat ze heel nauwkeurig te werk gingen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Wijkteam Volewijck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.