CuraMare thuiszorg Hellevoetsluis

Wijkverpleging

Marconiweg 12 E 3225 LV Hellevoetsluis
Deze locatie is onderdeel van CuraMare

Waardering van CuraMare thuiszorg Hellevoetsluis - Hellevoetsluis op 7 juli 2017

Herkennen veranderingen

Vast team

De medewerkers zijn meestal zorgzaam, attent en alert op veranderingen in de aandoening. Ze letten meestal  goed op veiligheid bij het helpen van de patient. Ze respecteren de patient en zijn meestal vriendelijk en beleefd. Veranderingen in de situatie worden opgemerkt, opgeschreven in de map of zo nodig telefonisch doorgegeven/ Een puntje van verbetering zijn de wisselende tijden van het moment dat de thuiszorg komt. Er wordt vooraf een globale tijd afgesproken, maak het gebeurt regelmatig dat je wat langer zit te wachten en soms zijn ze opeens opeens veel te vroeg. Bij bijzondere omstandigheden is dat begrijpelijk. Je kunt wel ruim van tevoren aangeven dat je een afspraak hebt. Dan wordt daar in de planning rekening mee gehouden.

Reactie van/namens Wijkverpleging CuraMare thuiszorg Hellevoetsluis - Hellevoetsluis

Bedankt voor uw waardering. Uw gezondheid en welbevinden vinden wij uiteraard belangrijk!

We begrijpen dat het voor u niet ideaal is als de zorg onverwacht op een ander tijdstip wordt geleverd. We proberen dit zoveel mogelijk te voorkomen, maar soms is dit, door onvoorziene omstandigheden, helaas niet mogelijk. We hopen daarbij op uw begrip!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CuraMare thuiszorg Hellevoetsluis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.