Dignis, Zorg Thuis Groningen

Wijkverpleging

Postbus 8089 9702 KB Groningen
Deze locatie is onderdeel van Dignis

Waardering van Dignis, Zorg Thuis Groningen - Groningen op 7 april 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Overige aandoeningen

De zorg wordt verleend door wisselende medewerkers. Dat vind ik jammer, omdat je dan niet een goede band kan opbouwen. Als je net aan iemand gewend bent, dan zie je de persoon een tijd niet meer of helemaal niet meer. De alertheid vind ik wisselend. Sommigen zijn zeer stipt in hun rapportering, terwijl anderen dat minder zijn. De deskundigheid vind ik moeilijk te beoordelen. De wondverzorging vind ik prima, maar toch moet ik ze er soms op wijzen dat de dokter iets anders zegt dan dat zij doen. De medewerkers zeggen dan dat de praktijk soms anders is dan de theorie. De medewerkers vind ik prima in de omgang. De een is nog jovialer dan de ander. Het tijdstip van zorgverlening wisselt wel een beetje maar dat vind ik niet zo erg.

Reactie van/namens Lentis Informatieservice

Dank voor uw waardering. Graag praten we met u verder over de opmerkingen die u heeft gemaakt. Wilt u contact met ons opnemen?

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dignis, Zorg Thuis Groningen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.