Duozorg Verpleegkundige Thuiszorg

Wijkverpleging

Groenendaal 1 2922 CJ Krimpen aan den IJssel

127 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
26 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Duozorg Verpleegkundige Thuiszorg zijn keurige, zorgzame en goed opgeleide verpleegkundigen die kijken naar de individu van de mens met haar oog voor de wensen en de behoefte van de persoon die wordt...

17 maart 2022 - Geplaatst door de redactie

Het is geen grote organisatie, direct contact om iets aan te passen. Bij twijfel wordt direct arts ingeschakeld. Alle hulde voor de medewerksters.

30 december 2021 - Geplaatst door de redactie

De zorg die ik krijg krijgt van mij een 8

7.9
22 december 2021 - Geplaatst door de redactie

Deze organisatie verdient veel lof. Ze gaan met respect om met de cliënten, luisteren naar hen en verzorgen hen goed. Ook de naaste familie/ verzorgenden worden er goed bij betrokken. Ze staan open...

8.6
25 oktober 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Nu, ik laat u weten ze zijn allemaal heel vriendelijk en behulpzaam. Ik ben er heel gelukkig mee. Kan beter: Voor mij gaat alles prima.

25 oktober 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Kan beter: Ik zou het op dit moment niet weten. Gaat goed: Over de extra's die geleverd worden. Sinaasappelsap uitpersen, afval wegbrengen naar container.

7.1
25 oktober 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Kan beter: Geen opmerkingen. Wij (mijn moeder en ik) zijn zeer tevreden over Duo zorg. Gaat goed: De aandacht voor de client. Rustige benadering. Attent. Goede zorg.

25 oktober 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Tevreden over het algemeen. Kan beter: Niet veel beter dan zoals het nu gaat.

7.4
25 oktober 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Altijd behulpzaam en opgewekt. Kan beter: Gaat prima zo.

9.8
25 oktober 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Bijzonder aardige en hulpvaardige medewerkers. Kan beter: De medewerkers van Duozorg doen het erg goed!

9.6
25 oktober 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De liefdevolle persoonlijke aandacht.

8.9
25 oktober 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Kan beter: Beschikbaar zijn voor extra zorgmoment. Ik snap dat dit niet past binnen vast rooster. Gaat goed: Betrokken, aandacht, professioneel en opgewekt.

25 oktober 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Alles! Kan beter: De salaris van de medewerkers in de zorg.

25 oktober 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: In zijn algemeenheid: Alles! Kan beter: Voor een man misschien een mannelijke verzorger.

9.6
25 oktober 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Men komt op de aangegeven tijd. Men houdt de client goed in de gaten. Er is aandacht m.b.t. client.

7.9
25 oktober 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Kan beter: Alles is prima en goed geweest. Gaat goed: Goede verzorging en aandacht. En dat bijna elke dag zie iemand zag en sprak.