Evita Zorg

Wijkverpleging

Van Alkemadelaan 309 A 2597 AJ Den Haag

215 resultaten voor je selectie:

12 mei 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De zorgverleners zijn allemaal zo aardig Kan beter: Nee ik ben heel tevreden

7.9
4 mei 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Dat ze op tijd komen en weg gaan Kan beter: Nee

14 april 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Werkzaamheden worden naar tevredenheid gedaan Kan beter: Stagiaires gaan weer weg dat is minder prettig

16 februari 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Mw is bijzonder tevreden. De zorgverleners zijn lief en kundig. Kan beter: Niets

10 februari 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Liefdevolle benadering Kan beter: Iets meer tijd per zorg moment zodat ik niet zo hoef te haasten

26 januari 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De aandacht waarmee ze komen en de tijd die ze nemen Kan beter: Niets

9.7
13 januari 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Er wordt altijd een gaaatje gevonden in planning Kan beter: Planning, gaat al veel beter

8.9
5 januari 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Aardige bejegening Kan beter: Punctualiteit in planning.

Reactie van/namens Wijkverpleging Evita Zorg - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering van onze zorg. Het spijt ons te zien dat u niet tevreden bent over de passende zorg en...
6.7
23 december 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Goede communicatie, aardige dames Kan beter: Niets

21 december 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Aandacht, empathie, deskundigheid, flexibiliteit, enthousiasme in de omgang Kan beter: Organisatie zodanig,dat de afspraaktijden kunnen worden aangehouden.

8.8
10 december 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Over het feit dat de zorgverleners trouw langskomen. Kan beter: -

7.8
1 december 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Het wordt allemaal goed gedaan. Kan beter: De tijden schuiven wel eens en een vaste tijd zou fijn zijn. Alleen ik begrijp dat dat niet kan.

9.1
30 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Ik ben tevreden met de services van mijn zorgvraag Kan beter: De afgesproken tijden lukt niet altijd bij de zorgverleners.. ze komen te laat

Reactie van/namens Wijkverpleging Evita Zorg - Den Haag

Dank voor uw waardering. Het spijt ons te zien dat u niet tevreden bent over de tijden waarop onze zorgverleners bij u komen. Wij...
6.8
30 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Het team is goed opelkaar ingewerkt. De rapportages helpen goed om op de hoogte te blijven. Kan beter: Op dit moment niet, maar waarschijnlijk in de toekomst vanwege de situatie

29 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Over het geheel is het prettig ,iedereen is beleefd en aardig . Kan beter: Ik zou het niet weten , alles is goed, ik vind alleen dat ik soms te laat ingepland word pas om 9.00 /9.30.

7.8
26 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Vriendelijkheid, behulpzaamheid en aandacht Kan beter: De afgesproken tijden moeten worden aangehouden.

8.7
26 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Attente zorg. Kan beter: Altijd een vaste tijdstip.

26 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Veel dezelfde zorgverleners die me kennen en weten wat mijn wensen zijn. Ze bieden vaak een luisterend oor Kan beter: Geen idee

26 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Jullie komen altijd vroeg, wat ik fijn vind Kan beter: Sommigen houden geen rekening met dat ik niet kan bukken

9.3
24 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd