Groot Hoogwaak, Thuis Support

Wijkverpleging

Wassenaarsestraat 5 2201 RD Noordwijk
Deze locatie is onderdeel van Groot Hoogwaak

Waardering van Groot Hoogwaak, Thuis Support - Noordwijk op 11 maart 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Overige aandoeningen

De medewerkers komen keurig op tijd. De omgang met hen vind ik prima. Ze luisteren naar mij. Verder vind ik ze altijd beleefd en vriendelijk. Ik heb nog nooit een grote mond gehad. Ze helpen mij met douchen, aankleden en het aan- en uittrekken van steunkousen. De medewerkers vind ik deskundig, want ze doen hun werk netjes. Ik vind ze ook alert. Ze hebben wel eens een klein plekje geconstateerd op mijn huid. De zorg krijg ik van verschillende medewerkers. Dat vind ik geen probleem, want ik vind ze allemaal vriendelijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Groot Hoogwaak, Thuis Support? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.