Groot Hoogwaak, Thuis Support

Wijkverpleging

Wassenaarsestraat 5 2201 RD Noordwijk
Deze locatie is onderdeel van Groot Hoogwaak

Waardering van Groot Hoogwaak, Thuis Support - Noordwijk op 13 maart 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Overige aandoeningen

Door de planning en tekort aan personeel komen de medewerkers later. Maar het personeel kan hier niks aan doen. Maar de leiding is hier verantwoordelijk voor. Hierdoor zijn vanwege de planning prima verpleegkundige vertrokken. Zij hadden ontzettend veel kennis in huis. De één is beter in de omgang, dan de ander. Er zijn medewerkers die alle aandacht voor mij hebben. Maar er zijn ook medewerkers die ontzettend gehaast zijn. Maar ik begrijp het ook wel, omdat ze ontzettend tekort hebben aan tijd. Heleboel medewerkers zijn nog aan het bijleren. Er zijn een paar die van wanten weten. Ze weten bijvoorbeeld hoe ik in elkaar zit. Ze adviseerden mij bijvoorbeeld desinfecterende pleisters te nemen. Maar ik wist niet dat die bestonden. Bovendien luisteren ze ook. Ik heb verschillende medewerkers en niet een vaste wijkverpleegster. Hierdoor zijn ze minder alert. Ik heb wisselende medewerkers. Ik vind dit niet leuk, omdat ik mijn verhaal opnieuw moet uitleggen. Ik word hier zo moe van.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Groot Hoogwaak, Thuis Support? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.