Groot Hoogwaak, Thuis Support

Wijkverpleging

Wassenaarsestraat 5 2201 RD Noordwijk
Deze locatie is onderdeel van Groot Hoogwaak

Waardering van Groot Hoogwaak, Thuis Support - Noordwijk op 11 maart 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Ik had na een val een beenwond die verzorgd moest worden en dat is goed genezen. Ze komen nu twee keer op een dag voor de medicatie. Op dit moment is er verloop in de medewerkers. Er zijn er een hoop weg gegaan en daar moet ik aan wennen. De medewerkers gaan goed met mij om. Als ik weg wil dan houden ze daar rekening mee. Daar ben ik goed tevreden over. Ze houden me goed in de gaten, of ik mijn medicijnen goed in neem en niets vergeten ben. Ze vragen altijd hoe het met me gaat en of ze nog wat voor me kunnen doen. De medewerkers wisselen. Ik zou het leuker vinden als de oude bekende medewerkers komen, daar ben ik meer eigen mee. Ik moet gewoon even wennen aan de jongere medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Groot Hoogwaak, Thuis Support? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.