Home Instead Thuisservice Amsterdam

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

Dementie

Home in Stead, levert de zorg die mijn moeder vanwege haar dementie nodig heeft op een goede sociale verantwoorde wijze, stelt mijn moeder gerust als zij het even niet meer weet, geeft haar ruimte op haar verhaal te vertellen, ondersteunt met het klaar maken van de lunch etc met als uitgangspunt de cliënt is lijdend en bepaalt. Dat geldt eveneens voor mij, als mantelzorger. Tevens onderhouden zij op een prettige wijze contact met mij over mijn moeder hoe zij zich gedraagt en doet op de dagen dat zij aanwezig zijn bij haar en dat geeft mij een rustgevend gevoel. Het is in alle opzichten een super betrouwbare partner / zorgverlener.

Reactie van/namens Wijkverpleging Home Instead Thuisservice Amsterdam - Amsterdam

Beste dochter/zoon,

Wat fijn dat u zo tevreden met de ondersteuning. Hartelijk dank voor uw positieve waardering

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Home Instead Thuisservice Amsterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.