Home Instead Thuisservice Arnhem

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

Dementie

Mijn zieke moeder (dementie) en ik leerden Home Instead kennen in een crisissituatie. Mijn moeder mocht vanuit het ziekenhuis naar huis, maar dat ging niet en we hadden acuut hulp nodig. Home Instead heeft hier goed op geanticipeerd en was flexibel toen de situatie veranderde naar een verpleeghuisopname. De verzorgende die aan ons werd toegewezen was doortastend, hield rekening met mijn wensen als dochter, maar keek vooral naar de behoeften van mijn moeder. Tijdens de bezoekjes die zij aan mijn moeder bracht was ze creatief, belangstellend en lief voor haar. Ze nam mijn moeder ondanks de dementie volkomen serieus. Dat maakte alles bij elkaar een professionele en respectvolle indruk op mij. Dat geldt ook voor de organisatie erachter, steeds meedenkend en probleemoplossend. Helaas kwam ik pas in een laat stadium achter het bestaan van een organisatie als Home Instead. Ik gun andere mantelzorgers dat zij al vroegtijdig gebruik kunnen maken van hun helpende hand en frisse, deskundige blik.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Home Instead Thuisservice Arnhem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.