Home Instead Thuisservice Brabant-Noord-Oost

zondag
maandag
dinsdag
0:00 - 23:59

Waardering van Home Instead Thuisservice Brabant-Noord-Oost - Cuijk op 18 januari 2022

Vast team

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

Dementie

De dames die mij komen zijn heel zorgzaam, gaan wandelen zoals afgesproken. Maar nemen ook initiatieven om andere leuke activiteiten te doen. Zoals spelletjes en muziek luisteren. Maar ze hebben ook samen met mij de kerstspullen opgeruimd en zijn een keer met mij naar de hoorwinkel geweest, toen mijn gehoorapparaat het niet deed. Ze ontzorgen daardoor ook mijn dochter en ik vind het heel gezellig dat ze bij me komen.

Reactie van/namens Wijkverpleging Home Instead Thuisservice Brabant-Noord-Oost - Cuijk

Wat fijn dat wij dit voor u kunnen betekenen!
We doen het erg graag, en zijn uiteraard blij met uw mooie waardering.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Home Instead Thuisservice Brabant-Noord-Oost? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.