Home Instead Thuisservice Brabant-Noord-Oost

donderdag
vrijdag
zaterdag
0:00 - 23:59

Waardering van Home Instead Thuisservice Brabant-Noord-Oost - Cuijk op 1 juli 2022

Vast team

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

Dementie

Mijn moeder van 97, 98 jaar in Uden heeft zeer deskundige begeleiding gekregen. Respectvol en waar mogelijk haar in de regie latend, aansluitend op haar mogelijkheden van dat moment. Voor mij als dochter waren de medewerkers heel steunend en daarmee ontlastend bij mijn mantelzorgtaken. Professioneel en ook vanuit het hart werkend, was het een erg prettige samenwerking. Zonder hen, had mijn moeder eerder dan wenselijk/nodig was naar een verpleeghuis gemoeten.

Reactie van/namens Wijkverpleging Home Instead Thuisservice Brabant-Noord-Oost - Cuijk

Wat fijn dat u onze ondersteuning zo heeft ervaren. Professioneel én vanuit het hart, dat is een erg mooi compliment. Dat is waar we het voor doen! Dank voor uw terugkoppeling!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Home Instead Thuisservice Brabant-Noord-Oost? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.