Home Instead Thuisservice Brabant-Noord-Oost

donderdag
vrijdag
zaterdag
0:00 - 23:59

Waardering van Home Instead Thuisservice Brabant-Noord-Oost - Cuijk op 28 juli 2022

Vast team

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

Dementie

Wij (mantelzorgers en moeder) zijn heel tevreden over de inzet van de zorgverlening van home Instead. Mijn moeder is dementerend, mijn vader is nog vitaal. Hij gaat graag naar een video-, fotocursus in de buurt. Maar mijn moeder kan niet de hele ochtend alleen thuis blijven. Dankzij de inzet van Home Instead kan mijn vader toch naar de cursus en krijgt mijn moeder de zorg die ze nodig heeft. Ze gaan bijvoorbeeld samen met de duofiets op pad, maken Zweedse kruiswoordpuzzels en bespreken het nieuws van de week. Mijn moeder kijkt uit naar de gezellige momenten samen met de medewerkster van Home Instead De communicatie verloopt prima, o.a. via Caren Zorgt. Home Instead biedt precies de oplossing die wij zochten.

Reactie van/namens Wijkverpleging Home Instead Thuisservice Brabant-Noord-Oost - Cuijk

Wat een mooie en uitgebreide terugkoppeling, dank daarvoor!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Home Instead Thuisservice Brabant-Noord-Oost? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.