Home Instead Thuisservice Deventer Lochem Zutphen

Wijkverpleging

uit 4 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

maandag
dinsdag
woensdag
donderdag
vrijdag
zaterdag
zondag

Informatie over

Waardering van Home Instead Thuisservice Deventer Lochem Zutphen - Laren op 10 april 2022

Vast team

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

Hart- en vaatziekten

Niet tevreden. Team niet deskundig, kosten pakten achteraf duurder uit dan afgesproken, slechte communicatie. Goed bedoelende medewerkers zonder ervaring, wat laag niveau, waardoor Home Instead niet de oplossing bracht waar we op hoopten.

Reactie van/namens Home Instead Thuisservice Deventer Lochem Zutphen - Laren

Vanzelfsprekend betreuren we dat de mantelzorger ondanks inspanning van onze kant een negatieve beoordeling afgeeft.
Op het moment dat wij merkten dat mantelzorger andere wensen had ten aanzien van de zorg is hierop geschakeld en aangegeven dat een ander type zorgverlener wellicht beter past bij de wensen van de mantelzorger.
Wij hebben niet de illusie dat we in alle gevallen een passende oplossing zijn. Soms is de klant die de zorg ontvangt erg tevreden, maar kijkt de mantelzorger anders tegen de situatie aan. Netjes afronden en overdragen is dan onze enige mogelijkeheid. Wij hebben dat naar eer en geweten gedaan, maar helaas heeft dat het beeld van betrokken mantelzorger niet positief beinvloed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Home Instead Thuisservice Deventer Lochem Zutphen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.