Home Instead Thuisservice Deventer Lochem Zutphen

zondag
maandag
dinsdag
0:00 - 23:59

Waardering van Home Instead Thuisservice Deventer Lochem Zutphen - Laren op 12 juli 2021

Vast team

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

Ziekte van Alzheimer

Zo lang mogelijk thuis kunnen blijven wonen, wekelijks tennissen en sporten in de sportschool, fietstochten maken, wandelen met de honden, gitaar spelen en zingen en koken met (en door) een vast team lieve, enthousiaste en empathische medewerkers die mijn partner en mij drie jaar lang een hele fijne tijd hebben bezorgd. Tot het thuis helaas niet meer ging. Drie jaar geleden: 'Ik heb een Nanny tegenwoordig. Ze is heel erg aardig ...' Een vast zorgteam dat in samenspraak de zorg op maat heeft gemaakt voor mijn partner die altijd zeer sportief is geweest. Een flexibel zorgteam ondersteund door een top Planner, maakt het ook mogelijk dat ik deels kan blijven werken en aan tenniscompeties kan deelnemen. MENSGERICHT, MAATWERK, EMPATHISCH, ZEER FLEXIBEL, UITSTEKENDE COMMUNICATIE. EEN TOPTEAM DAT IN STAAT IS MIJN JONGDEMENTERENDE PARTNER EN MIJ LANGER IN ONZE VERTROUWDE OMGEVING SAMEN TE LATEN WONEN EN VOLLEDIG TE ONTZORGEN DOOR LIEFDEVOLLE ZORG THUIS. LIEFDEVOLLE ZORG IN OPTIMA FORMA.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Home Instead Thuisservice Deventer Lochem Zutphen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.