Home Instead Thuisservice Eindhoven

zaterdag
zondag
maandag

97 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
9 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

zorgverleners waren attent en meelevend

9.6
26 april 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik denk dat er opener gecommuniceerd zou moeten kunnen worden met de hulpverleners dan alleen via caren zorgt. Het is vaak niet helder of boodschappen zijn aangekomen

7.1
13 april 2022 - Geplaatst door de redactie

Geweldige medewerkers! Alles goed georganiseerd en hele goede communicatie met familie.

11 april 2022 - Geplaatst door de redactie

Ze nemen alle tijd, zijn zeer bekwame caregivers en hebben oog voor de behoeften van betrokkene, gebruik van MemoryLane was een schot in de roos !

8.7
4 april 2022 - Geplaatst door de redactie

Met name mijn schoonmoeder is enorm blij met de lieve aandacht die ze krijgen. Het doorbreekt hun dag en ze beleven fijne momenten. Ze kan ook haar verhaal kwijt bij iemand anders dan bij haar...

9.4
3 april 2022 - Geplaatst door de redactie

wij zijn tevreden hoe de zorg aan onze vader is gelopen,en danken de mensen die dit hebben uitgevoerd.

8.3
29 maart 2022 - Geplaatst door de redactie

Home Instead dacht goed met zorgvrager mee, flexibel, met aandacht.

8.9
24 maart 2022 - Geplaatst door de redactie

De mensen zijn niet alleen behulpzaam en vriendelijk, ze zijn ook echt betrokken en heel lief.

19 maart 2022 - Geplaatst door de redactie

Erg fijn zoals de medewerksters van Home Instead, om gingen met mijn ouders! 2 x in de week kwam een medewerkster van home instead, dronk een kop koffie samen , dan kon mijn vader zijn verhaal doen,...

18 maart 2022 - Geplaatst door de redactie

Beter kan nog de beschikbaarheid van personeel. Veel afwezigheid door ziekte en/of tekorten arbeidspersoneel. Voor de rest:lof

Reactie van/namens Wijkverpleging Home Instead Thuisservice Eindhoven - Eindhoven

Dank u voor deze waardering. Wij blijven ons uiterste best doen om de zorg te blijven leveren ondanks uitval personeel.
7.7
1 maart 2022 - Geplaatst door de redactie

Wij zijn zeer tevreden over de inzet van de caregivers van Home Instead bij mijn moeder. Zij weten haar goed te stimuleren om te bewegen, om te haar hersenen te gebruiken en om haar een goed gevoel...

Wat fijn om te horen dat we uw moeder een goed kunnen geven en weten te stimuleren. Heel fijn om te horen. Dank voor deze mooie...
8.8
26 februari 2022 - Geplaatst door de redactie

In het begin zoeken naar de goede verzorging, duurt wel ff, de gewenste tijden van zorg perfect

Dank voor uw waardering.
7.6
25 februari 2022 - Geplaatst door de redactie

De hulp die mijn ouders hebben ontvangen van de medewerkers van homeinstead kwam vanuit het hart. En dat heb ik zeer gewaardeerd. Qua ervaring, hoe om te gaan met dementie en de complexiteit hiervan...

Wat fijn om te horen dat u onze inzet en medewerkers waardeert. Dank daarvoor.
7.6
17 februari 2022 - Geplaatst door de redactie

Fantastische organisatie met snelle inzet van capabel en empathisch personeel. Zeggen wat ze gaan doen en doen dat vervolgens ook. Binnen een paar dagen was het geregeld. Grote pluim!

Wat een mooie waardering. Dank!
9.2
16 februari 2022 - Geplaatst door de redactie

De care gevers waren erg proffesioneel en wisten zowel mijn vader als moeder goed te begeleiden

Dank voor deze mooie waardering!
12 februari 2022 - Geplaatst door de redactie

Perfecte zorgverlening, komen afspraken keurig na, zorgmedewerkers zijn zeer begaan

Wat een prachtige waardering. Dank!
11 februari 2022 - Geplaatst door de redactie

In mijn geval had ik een goede klik, met de persoon die mij verzorgde. En dat maakt het verschil.

We horen graag dat we het verschil maken. Dank voor deze mooie waardering.
8.5
18 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Wij vonden de zorgverlening heel goed

En dat vinden wij fijn om te horen. Dank hiervoor!
16 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben zeker blij dat er dagelijks iemand bij mijn ouders kwam. Maar ik heb het niet ervaren als toegevoegde waarde. Weinig of geen eigen initiatief. Wel gezellig voor de babbel,maar ik had niet een...

Wat jammer om te horen. We gaan graag het gesprek hierover aan.
5.7
13 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Mijn moeder van 95 jaar krijgt één keer per week iemand van HI om samen met haar een beetje te kletsen onder het genot van een kop koffie. Ze vindt dat gezellig. En het breekt de avond. Het enige...

Wat fijn om te horen dat we een bijdrage kunnen leveren aan een dat fijne gevoel. Dank!