Home Instead Thuisservice Eindhoven

vrijdag
zaterdag
zondag

55 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
27 juni 2022 - Geplaatst door de redactie

Geboden zorg past zeer goed bij de gewenste zorg. Personeel zeer toegwijd en communicatie is goed.

9.3
24 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Wat ik jammer vond was dat ik het idee had dat er door de zorgverleners niet gekeken werd naar de rapportage die ieder invulde na bezoek moeder. Kreeg soms vragen die al opgelost waren of waar al...

Reactie van/namens Wijkverpleging Home Instead Thuisservice Eindhoven - Eindhoven

Wat fijn om te horen dat u zeer tevreden bent en we gaan aan de slag met de rapportage.
26 april 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik denk dat er opener gecommuniceerd zou moeten kunnen worden met de hulpverleners dan alleen via caren zorgt. Het is vaak niet helder of boodschappen zijn aangekomen

Dank u voor uw reactie. We nemen u opmerking ter harte en gaan hiermee aan de slag!
7.1
4 april 2022 - Geplaatst door de redactie

Met name mijn schoonmoeder is enorm blij met de lieve aandacht die ze krijgen. Het doorbreekt hun dag en ze beleven fijne momenten. Ze kan ook haar verhaal kwijt bij iemand anders dan bij haar...

9.4
29 maart 2022 - Geplaatst door de redactie

Home Instead dacht goed met zorgvrager mee, flexibel, met aandacht.

8.9
18 maart 2022 - Geplaatst door de redactie

Beter kan nog de beschikbaarheid van personeel. Veel afwezigheid door ziekte en/of tekorten arbeidspersoneel. Voor de rest:lof

Dank u voor deze waardering. Wij blijven ons uiterste best doen om de zorg te blijven leveren ondanks uitval personeel.
7.7
1 maart 2022 - Geplaatst door de redactie

Wij zijn zeer tevreden over de inzet van de caregivers van Home Instead bij mijn moeder. Zij weten haar goed te stimuleren om te bewegen, om te haar hersenen te gebruiken en om haar een goed gevoel...

Wat fijn om te horen dat we uw moeder een goed kunnen geven en weten te stimuleren. Heel fijn om te horen. Dank voor deze mooie...
8.8
26 februari 2022 - Geplaatst door de redactie

In het begin zoeken naar de goede verzorging, duurt wel ff, de gewenste tijden van zorg perfect

Dank voor uw waardering.
7.6
17 februari 2022 - Geplaatst door de redactie

Fantastische organisatie met snelle inzet van capabel en empathisch personeel. Zeggen wat ze gaan doen en doen dat vervolgens ook. Binnen een paar dagen was het geregeld. Grote pluim!

Wat een mooie waardering. Dank!
9.2
12 februari 2022 - Geplaatst door de redactie

Perfecte zorgverlening, komen afspraken keurig na, zorgmedewerkers zijn zeer begaan

Wat een prachtige waardering. Dank!
16 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben zeker blij dat er dagelijks iemand bij mijn ouders kwam. Maar ik heb het niet ervaren als toegevoegde waarde. Weinig of geen eigen initiatief. Wel gezellig voor de babbel,maar ik had niet een...

Wat jammer om te horen. We gaan graag het gesprek hierover aan.
5.7
13 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Door home instead kon mijn oom langer zelfstandig wonen.

We dragen daar graag ons steentje aan bij. Dank voor deze mooie waardering!
9.3
6 december 2021 - Geplaatst door de redactie

Hele fijne ervaring met de zorgverlener. Jammer dat het moet stoppen.

8.7
6 december 2021 - Geplaatst door de redactie

Mijn moeder vondt het erg fijn om zorg te krijgen van home instead, en wij (haar 2 dochters ook).

9.9
1 november 2021 - Geplaatst door de redactie

De ondersteuning was voor mijn moeder een lieve rustige vrouw die mijn moeder met alle geduld goed hielp

Dank voor deze mooie waardering.
9.4
25 oktober 2021 - Geplaatst door de redactie

Wij zijn zeer, zeer tevreden over de hulp die wij kregen vanuit Home Instead Eindhoven. Zeer fijne, lieve mensen, die je volledig in je waarde laten en doen wat ze kunnen. Echt een hele fijne...

Wat fijn om te horen!
8.3
9 september 2021 - Geplaatst door de redactie

De tijd die wordt genomen om achter mijn wensen te komen en de aandacht die wordt gegeven is geweldig.

We besteden veel tijd aan de intake en de match met de caregiver. Hierdoor kunnen we de juiste aandacht geven. Goed om te horen...
12 juli 2021 - Geplaatst door de redactie

Prima organisatie die goed voor mijn moeder gezorgd hebben. Het is hen gelukt om mijn moeder wat ritme en regelmaat te laten ervaren en ze voelde zich vertrouwd bij de, meestal vaste, medewerkers.

8.4
24 april 2021 - Geplaatst door de redactie

Veel aandacht en respect voor de persoonlijke wensen van mijn moeder. Erg betrokken en flexibel.

8.6

Dank voor deze mooie waardering!
9.1

Filters