Home Instead Thuisservice Enschede e.o.

Wijkverpleging

uit 29 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

zondag
maandag
dinsdag
woensdag
donderdag
vrijdag
zaterdag
0:00 - 23:59

Waardering van Home Instead Thuisservice Enschede e.o. - Enschede op 14 augustus 2022

Vast team

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

Dementie

Wat ben ik, als dochter van de zorgontvangster, toch tevreden met de dienstverlening van Home Instead Enschede! De communicatie verloopt via de centralist altijd even snel, betrokken en uiterst professioneel. Geen verzoek wordt ooit afgewimpeld! Door de geweldige ondersteuning woont mijn zwaar dementerende moeder tot nu nog steeds thuis. Dit verandert mogelijk binnenkort, maar de dames van Home Instead doen er werkelijk alles aan om haar te ondersteunen zo lang zij nog thuis woont. Omdat ik op grote afstand woon, ben ik afhankelijk van de zorg die zij mijn moeder bieden. En dat doen ze fantastisch! Hulde aan deze organisatie.

Reactie van/namens Wijkverpleging Home Instead Thuisservice Enschede e.o. - Enschede

Dank voor uw erg mooie beoordeling!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Home Instead Thuisservice Enschede e.o.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.