Home Instead Thuisservice Enschede e.o.

Wijkverpleging

uit 27 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

dinsdag
woensdag
donderdag
vrijdag
zaterdag
zondag
maandag
0:00 - 23:59

Waardering van Home Instead Thuisservice Enschede e.o. - Enschede op 21 mei 2022

Vast team

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

Dementie

Wij riepen de hulp van Home Instead in voor extra ondersteuning voor mijn dementerende vader. De dame die mijn vader standaard kwam bezoeken, werd voor hem een gezellige wandelvriendin. Toen hij werd opgenomen, werd deze dame de steun en toeverlaat van mijn moeder, die tot dat moment geen enkele hulpverlening had toegelaten. Zij, en later ook de andere twee collega's hebben mijn moeder tot aan haar opname met van alles en nog wat geholpen. Ik ben hen, en ook coördinatrice, enorm dankbaar voor hun behulpzaamheid en flexibiliteit. Niets was ooit teveel gevraagd, alles kon, zelfs op korte termijn. Dit was een extreem zware periode, maar zij hebben veel zorgen van ons weggenomen. Heel veel dank!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Home Instead Thuisservice Enschede e.o.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.