Home Instead Thuisservice Midden-Brabant

Wijkverpleging

Ringbaan Oost 298 5018 AL Tilburg
Deze locatie is onderdeel van Home Instead Thuisservice

Waardering van Home Instead Thuisservice Midden-Brabant - Tilburg op 13 januari 2022

Vast team

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

Dementie

De zorgverlening van Home Intead is erg goed , vriendelijk en betrouwbaar. Passend in de situatie. Het is alleen voor de zorgontvangende soms moeilijk deze zorg nodig te hebben en dit kan vervelend zijn. Neemt niet weg dat de zorgaanbieders hier goed mee om gaan. De zorg werd geboden aan mijn moeder.

Reactie van/namens Wijkverpleging Home Instead Thuisservice Midden-Brabant - Tilburg

Bedankt voor uw mooie waardering en uw complimenten! Wij hebben inderdaad alle begrip voor deze situaties; het is ook niet niks om zorg nodig te hebben... Wij danken u voor het aan ons toevertrouwen van de zorg voor uw moeder!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Home Instead Thuisservice Midden-Brabant? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.