Home Instead Thuisservice Midden-Brabant

Wijkverpleging

Ringbaan Oost 298 5018 AL Tilburg
Deze locatie is onderdeel van Home Instead Thuisservice

Waardering van Home Instead Thuisservice Midden-Brabant - Tilburg op 16 november 2021

Vast team

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

Dementie

We zijn zeer tevreden over de medewerkers en caregivers van Home Instaed. Veel aandacht, liefdevolle hulp en verzorging, niets is te veel en er wordt pro actief en flexibel meegedacht. We kunnen echt niet zonder de caregivers, wat een lieve dames. Vol lof en hopen dat door en met de hulp van Home Instaed onze ouders zo lang mogelijk bij elkaar thuis kunnen blijven wonen.

Reactie van/namens Wijkverpleging Home Instead Thuisservice Midden-Brabant - Tilburg

Bedankt voor uw enorm positieve waardering! Wat zijn wij blij dat wij de door u geschetste, mooie betekenis hebben kunnen geven aan deze bijzondere fase in het leven van uw ouders. Wij danken u voor het in ons gestelde vertrouwen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Home Instead Thuisservice Midden-Brabant? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.