Home Instead Thuisservice Midden-Brabant

Wijkverpleging

uit 121 waarderingen

Informatie over

Waardering van Home Instead Thuisservice Midden-Brabant - Tilburg op 20 januari 2023

Vast team

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

Dementie

Wij als familie en mijn moeder waren en zijn erg tevreden over zorg vanuit Home Instead. Wij als familie waren niet bekend met deze vorm van zorg die verleend wordt door vrijwilligers. Fijn dat de middagen opgevuld konden worden door vrijwilligers als mijn moeder niet naar de dagbesteding ging. Ze vond het fijn samen dingen te ondernemen met de vaste vrijwilligers . Ze is nu helaas verhuisd naar een verpleegafdeling , maar ik raad deze vorm van zorg absoluut aan. Als familie wordt je gedeeltelijk ontlast wat rust geeft.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Home Instead Thuisservice Midden-Brabant? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.