Home Instead Thuisservice Sittard-Geleen

donderdag
vrijdag
zaterdag
0:00 - 23:59

Waardering van Home Instead Thuisservice Sittard-Geleen - Sittard op 13 juni 2022

Vast team

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

Ziekte van Alzheimer

Wij hebben weliswaar maar korte tijd gebruik kunnen maken van de diensten van Home Instead, maar wij zijn heel blij geweest met de ondersteuning die wij hebben mogen ontvangen. Mijn moeder is vergevorderd in haar dementie als gevolg van de ziekte van Alzheimer. Mijn vader, ook op leeftijd, kreeg steeds meer moeite om mijn moeder hierin te begeleiden en te sturen. Het gevolg was dat pa zijn grenzen bereikte en wij op een crisis afstevenden. Na een zeer prettig verlopen intakegesprek met de klantcoördinator van Home Instead werd ons een Caregiver toegewezen en dat bleek een geweldige match. Mijn moeder had er een vriendin bij en pa werd ontlast hetgeen inmiddels hoognodig was, zeker nadat mijn vader zelf ook nog een CVA kreeg. Ook toen de gesprekken met betrekking tot een opname van ma op kleinschalig wonen gevoerd moesten worden, was zij er voor ons allemaal. Zij was zeer zeker erg betrokken en die warmte hebben wij enorm gewaardeerd!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Home Instead Thuisservice Sittard-Geleen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.