Home Instead Thuisservice Zuid-Hollandse eilanden

Wijkverpleging

uit 17 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

woensdag
donderdag
vrijdag
zaterdag
zondag
maandag
dinsdag

Informatie over

Waardering van Home Instead Thuisservice Zuid-Hollandse eilanden - Middelharnis op 26 juni 2020

Vast team

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

Ziekte van Alzheimer

Wat een fijne tijd heeft onze moeder nog mogen hebben voor ze definitief opgenomen moest worden in een verpleegtehuis. Na maanden tobben en wij als mantelzorgers overbelast was het een verademing toen de caregiver van Home Instead een groot deel van onze zorg overnam. En wat heeft onze moeder genoten van alle uren dat de caregiver bij haar kwam. Niets was teveel. Zoveel aandacht, zoveel liefde. We kijken hier als kinderen met veel dankbaarheid op terug. Bedankt Home Instead en met name Jo voor alle liefdevolle zorg aan onze moeder besteed! Dankzij jou/jullie kon ze nog zolang in haar eigen huis blijven wonen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Home Instead Thuisservice Zuid-Hollandse eilanden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.