IC Thuiszorg

Waardering van IC Thuiszorg - Badhoevedorp op 13 maart 2018

Herkennen veranderingen

Vast team

Hersenaandoeningen

Bij IC Thuiszorg heb ik ervaren dat zorg ook anders kan. Ik heb heel lang ervaren dat de thuiszorg de regie bepaald en ik was eraan gewend geraakt. Bij deze instelling heb ik een ander gevoel en beleving van wat thuiszorg is. Het is mij opgevallen dat deze instelling zodanig tewerk gaat, dat er helemaal geen open vragen zijn. Hun zorgmap en dossier is duidelijk en overzichtelijk. Er is altijd iemand die een luisterend oor heeft. Wederzijds is de communicatie altijd erg aangenaam. Ze hebben een breed aanbod waar bijna alles over zorg in voorkomt. Bij deze organisatie heb ik zekerheid, rust, vertrouwen en een veilig gevoel. Zij helpen mij om zo veel mogelijk kwaliteit van mijn leven te blijven behouden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor IC Thuiszorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.