Icare, Team Zwolle

Straussplein 1 8031 AE Zwolle
Deze locatie is onderdeel van Icare, Thuiszorg

185 resultaten voor je selectie:

11 februari 2022 - Geplaatst door de redactie

De correcte en persoonlijke benadering. Luisteren naar je wensen en snelle reactie bij onverwachte problemen die zich voor deden. Zeer tevreden met het team en de inzet die werd gegeven

19 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: medewerkers die komen zijn prima.; Kan beter: niet eenzijdig besluiten zorg te stoppen terwijl verzoek van huisarts is om door te gaan. Afspraken over terugbellen worden niet nagekomen.

5.4
10 november 2021 - Geplaatst door de redactie

Superblij met het wijkteam Aalanden Diep. Voor de liefdevolle verzorging van mijn moeder en de hulp in de laatste fase van haar leven. Met veel aandacht en ook steun voor mij als dochter en mijn...

8.1
7 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: aandacht en medeleven; Kan beter: geen idee

9.1
4 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: persoonlijke en liefdevolle aandacht en behandelen.; Kan beter: gaat perfect, kan niet beter

4 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Om mijn vrouw te ontlasten; Kan beter: Geen idee

3 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Omdat ze aandacht voor mij hebben ,ik word gezien.; Kan beter: Ik denk dat de zorgverleners meer complimenten verdienen,

2 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De professionaliteit,geduld en de goede zorg, De tijd die ze voor mij nemen; Kan beter: Zeer te vreden

2 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: dat er meestal iedere week dezelfde zorgverlener komt;

9.2

Gaat goed: De vriendelijkheid; Kan beter: alles loopt goed

8.6
2 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Icare is flexibel. Wanneer er door een afspraak bij arts of ziekenhuis het tijdstip van zorg verplaatst moet worden, is dat altijd mogelijk.; Kan beter: Vaccinatie ivm corona is niet goed...

2 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: de aandacht voor ook mijn familie kinderen enz.; Kan beter: wat meer tijd! helaas .....ik weet , dat dat nauwelijks mogelijk is , is geen onwil van de hulpen!

2 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Heel fijne zorgverleners die hun werk goed doen en aandacht hebben voor hun cliënt; Kan beter: Het gaat over het algemeen goed.

9.7
2 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: vriendelijkheid.; Kan beter: het tempo van de afspraken die er liggen verhogen.

6.2
2 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Over de enkeling die wel de afspraken nakomt en mij als cliënt respectvol en met zorg behandeld.; Kan beter: Het zou fijn zijn als het afgesproken tijdstip wordt nagekomen, nu komt de...

2.8
2 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Aandacht; Kan beter: Ivm ernstige visuele beperking en leeftijd (95) voorkeur voor minder hulpverleners. Moet vaak instellen op nieuwe mensen.

6.4
2 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Zorgzaam en lieve dames en heer.; Kan beter: Wij zijn zeer tevreden over de zorgverlening