Jolanda's Thuiszorg

Wijkverpleging

Koperhoek 6 3161 JB Rhoon

17 resultaten voor je selectie:

17 oktober 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Omdat ik niks meer kon werd ik hier goed bij ondersteund dit gebeurde met veel warmte en liefdevol. Ik had het gevoel dat er naar mij werd geluisterd.

6 oktober 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Aandacht en passie van de zorgverleners is een sterk punt. Goed team waar ik mij prettig bij voel.

9.1
3 september 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Een flexibele organisatie met medewerkers, die lief zijn, verzorgend, meedenkend en betrokken

7.9
30 augustus 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben zeer tevreden over de zorg die mijn man heeft ontvangen tijdens zijn stervensfase. Een klei vast team die zeer betrokken zijn geweest bij de zorg rondom mijn man en hebben heel goed rekening...

11 augustus 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Een klein maar fijn team met zorgzame en leuke mensen. Ze helpen je met alles waar je hulp bij nodig hebt en doen dat heel vakkundig en zorgzaam. Ook laten ze je alles zelf doen wat je zelf kan. Ik...

9.1
21 juli 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Betrokken zorg van een bekend en prettig klein team zorgverleners.

9.9
4 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

De zorg die ik kreeg was erg kundig, er werden stappen ondernomen wanneer dit nodig was. Fijne lieve meiden, als ik weer zorg nodig heb bel ik zeker weer terug!

2 maart 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Voor een aantal weken kreeg ik zorg van deze instelling en kan alleen Maarssen positief ervaren . Leuke en beleefde medewerkers.

8.9
15 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Personeel altijd vriendelijk en behulpzaam

7.0
10 december 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Vanwege hersenletsel kan ik weinig prikkels aan. Er komen 6 verschillende medewerkers. Daar wordt ik chaotisch van. Drie vaste medewerkers is niet mogelijk. Er is wond verzorging nodig i.v.m. kanker....

6.1
27 oktober 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Vriendelijk, deskundig, altijd bereikbaar, komen afspraken na, emphatisch, prettig in de omgang. Een jaar na einde zorg nog steeds contact. Dat zegt genoeg denk ik!

9.4
25 augustus 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Jolanda's thuiszorg heeft snel en adequaat zorg ingezet toen dit nodig was. Personeel heeft aandacht voor de patient. Kon goed overleggen met de leiding en deze dacht mee om zorg aan te passen die...

9 augustus 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben zeer tevreden over de zorg die gegeven word door de mensen van jolanda’s thuiszorg. Ze werken goed en netjes en hebben en nemen de tijd voor hun patiënten.

9.6
9 augustus 2020 - Goedgekeurd door de redactie

ze doen altijd meer dan ze zouden moeten doen om je te ondersteunen en zijn enorm flexibel als tijden gewijzigd moeten worden.

7 augustus 2020 - Goedgekeurd door de redactie

zeer deskundig altijd op afgesproken tijd. Denken altijd met je mee en denken in oplossingen.

6 augustus 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Deze lieve mensen zorgen al jaren voor mijn dementerende moeder, Door hun goede liefdevolle zorg kan ze nog steeds in haar eigen omgeving blijven wonen.

8.9