Laurens Thuiszorg - Rotterdam Noordoever

Wijkverpleging

G.H. Betzweg 1 3068 AZ Rotterdam
010-3320200
Deze locatie is onderdeel van Laurens

Waardering van Laurens Thuiszorg - Rotterdam Noordoever - Rotterdam op 10 maart 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Overige aandoeningen

Ik zie iedere dag verschillende medewerkers. Ze zijn allemaal verschillend. Je moet het treffen als iemand een goeie bui heeft. Ze hebben weinig tijd voor je. Vaak doe ik me zelf wassen want de afspraken qua tijden lopen ook niet altijd goed. De zorg die ik krijg draagt wel bij aan een betere kwaliteit van leven. De ene medewerker vertrouw ik meer dan de ander betreffende het douchen. Als ik verdrietig ben dan is er bij de ene medewerker wel een luisterend oor, maar bij de andere weer niet. Er is veel verschil in medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laurens Thuiszorg - Rotterdam Noordoever? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.